Česta pitanja

Molimo odaberite kategoriju sa niže prikazane liste kako biste pronašli odgovore na često postavljena pitanja o našim proizvodima i uslugama.
Ukoliko ne možete pronaći odgovor na vaše pitanje, kontaktirajte nas.

Usluga

Mogu li se upute instaliranja skinuti s interneta?

Da, molimo vas posjetite stranice na kojima možete saznati sve detalje o proizvodu pa tako i tehničke informacije o svim proizvodima.

Mogu li se korisnički priručnici/upute za instaliranje skinuti s interneta?

Da. Unesite šifru proizvoda u “pretragu” u vrhu desno na naslovnoj stranici. Zatim kliknite na “Technical Product Information" (Tehničke informacije o proizvodima). Ovo će otvoriti pdf verziju.

Gdje se mogu kupiti zamjenski dijelovi za GROHE proizvode?

Možete ih kupiti od bilo kojeg GROHE prodavača. Molimo vas posjetite našu internetsku stranicu i unesite vaš poštanski broj u lokator prodajnih salona.

Pronađi izložbeni salon i instalatera

Prodaje li GROHE sredstva za čišćenje?

Da, nazivaju se Grohclean, broj proizvoda 45934000.

Nudi li GROHE ugovor o održavanju?

Generalno ne, ali ipak kontaktirajte GROHE službu za korisnike za daljnje savjete.

Nudi li GROHE aplikacije za iPhone?

Da, imamo razne aplikacije, molimo vas da posjetite iTunes Store i ukucajte GROHE.

Gdje možete kupiti proizvod

Gdje se mogu kupiti GROHE proizvodi?

Molimo vas da posjetite naše internetske stranice te utipkate vaš poštanski broj u lokator izložbenih salona.

Pronađi izložbeni salon i instalatera

Gdje se može pronaći kompletni asortiman proizvoda?

Molimo vas da pogledate naše kataloge.

Garancija

Koliko dugo traje GROHE garancija?

Pet godina ukoliko imate dokaz o kupovini koji nam možete dostaviti. U komercijalnoj upotrebi treba postojati evidencija o programu godišnjeg održavanja, inače je garancija godinu dana.

Jesu li zamjenski dijelovi pod garancijom?

Ako GROHE zamijeni neki dio unutar petogodišnje garancije, onda garancija na taj dio vrijedi do kraja garantnog perioda osnovnog proizvoda (ne produžuje se prvotna garancija od pet godina). Ako ste zamjenski dio kupili izvan petogodišnje garancije, onda: 1) za sve račune izdane do 1.7.2013. taj dio ima jednogodišnju garanciju, 2) za sve račune izdane od 1.7.2013. taj dio ima dvogodišnju garanciju. Da bi garancija bila pravovaljana, potreban je dokaz o kupovini (račun).

Što uključuje GROHE garancija?

Uvjeti za uživanje prava iz garancije nastupaju kada je izvedba proizvoda narušena kvarom izazvanim unutar samog materijala ili procesom proizvodnje. Uvjeti za uživanje prava iz garancije ne vrijede ako je kvar izazvan trećom stranom zbog: upravljanja proizvodom, instalacijom koja nije u skladu s uputama, nepridržavanjem naših preporukama za brigu i čišćenje, održavanjem od strane nekvalificiranih instalatera, korištenjem zamjenskih dijelova koji nisu naši proizvodi, povezivanjem, iskrivljenjem ili oštećenjem tijekom instaliranja, izgrebana površina, oštećena površina zbog primjene neodgovarajućih sredstava za čišćenje. Gdje je dio zamijenjen i/ili popravljen unutar garancije tada kompletni proizvod/zamijenjeni dijelovi nastavljaju period garancije od datuma prvotne kupnje (originalnog proizvoda). Ako ste kupili proizvod koji je služio kao uzorak kod nekog od GROHE preprodavača/trgovaca/distributera onda taj proizvod/uzorak nije pokriven petogodišnjom GROHE garancijom. Garancija se odnosi isključivo na nove, tvornički zapakirane, nikad korištene proizvode.

Ako proizvod ima kvar, a stariji je od 5 godina, što učiniti?

Vaš proizvod nije pokriven garancijom. Molimo obratite se našim serviserima ukoliko trebate rezervne dijelove ili njihov dolazak. Kontakt podatke o serviserima na vašem području pogledajte u sekciji Kontakt.

Tvrtka

Tko dizajnira GROHE proizvode?

Imamo tim dizajnera u Njemačkoj, vođen svjetski poznatim, nagrađivanim dizajnerom Paul Flowersom.

Dizajn

Gdje su GROHE proizvodi proizvedeni?

Imamo 6 tvornica diljem svijeta, glavna proizvodnja je u naše tri tvornice u Njemačkoj.

Sustainable Production

Što se podrazumijeva pod “Cosmopolitan” dizajnom?

Cosmopolitan proizvodi su divna ravnoteža dizajna i funkcionalnosti, pod utjecajem minimalizma i naprednog inženjerstva.

Što je GROHE “Sensual Minimalism”?

Sensual Minimalism je mekša, opipljivija i emocionalnija forma minimalizma.

Veris

Kakva je GROHE-ova politika prema okolišu, zdravlju & sigurnosti?

Dio naše politike je da sve tvornice naše grupe slijede iste EHS principe i smijernice. Okoliš, zdravlje & sigurnost su standardi “Made by GROHE”. Naša jedinica korporativne održivosti osigurava putem odgovarajućih specifikacija i redovite revizije koje uniformljuju EHS standarde te koji se ispunjavaju diljem svijeta. ISO 14001 certifikacija svih naših tvornica prema internacionalnim standardima ISO 14001:2004 (upravljanje okolišem), i – u budućnosti - OHSAS 18001:2007 (upravljanje zdravljem i sigurnosti), dijelovi su ovih standarda.

Održivost

Jesu li GROHE i hansgrohe isti proizvođači?

Ne! GROHE i Hansgrohe su dvije različite kompanije te nude različite proizvode.

Je li AXOR također GROHE-ov brend?

Ne, to je podbrend Hansgrohe-a.

Koristimo kolačiće kako bismo osigurali najbolje iskustvo na našoj web-lokaciji i poboljšali relevantnost naše komunikacije s vama. Ako nastavite s pregledavanjem naše web-lokacije, pretpostavit ćemo da prihvaćate upotrebu kolačića na GROHE web-lokaciji. Detaljne informacije o korištenju kolačića možete pronaći na sljedećoj stranici: privatnost