Opće informacije

Opća često postavljana pitanja Narudžba i povrat, rezervni dijelovi i popravci

Kako mogu stupiti u kontakt s odjelom prodaje GROHE za velike narudžbe?

GROHE posluje u brojnim zemljama. Kako biste stupili u kontakt s predstavništvom GROHE u vašoj zemlji, kliknite na poveznicu:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/contact/

Kako mogu vratiti proizvod?

Kad vraćate proizvod, ispunite naš obrazac za kontakt. Razmotrit ćemo ga u najkraćem mogućem roku i obratiti vam se. Ako je proizvod pod jamstvom, mi pokrivamo sve troškove. Obrazac za kontakt nalazi se na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/contact/

Isporučeni je proizvod oštećen. Što da učinim?

Ispunite naš obrazac za kontakt i pošaljite nam oštećeni proizvod. Provjerit ćemo vaš proizvod i javiti vam se u najkraćem mogućem roku. Obrazac za kontakt nalazi se na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/contact/

Rezervni dijelovi

Mogu li naručiti rezervne dijelove izravno od poduzeća GROHE?

Ne. Svi rezervni dijelovi prodaju se putem veletrgovaca i naših stručnih partnera.

Gdje mogu pronaći točan broj rezervnog dijela?

Pogledajte tehnički list proizvoda. On sadržava popis svih rezervnih dijelova, uključujući broj inventarne jedinice. Također možete posjetiti našu internetsku stranicu i filtrirati rezultate prema željenom proizvodu. Sve povezane datoteke dostupne su na stranici proizvoda.

Kako da znam koji mi rezervni dio treba?

Posjetite našu tražilicu rezervnih dijelova https://www.grohe.hr/hr_hr/spare-part-finder.html

Kako da znam imam li ispravan rezervni dio za svoj proizvod?

Pogledajte tehnički list proizvoda. On sadržava popis svih rezervnih dijelova, uključujući broj inventarne jedinice. Također možete posjetiti našu internetsku stranicu i filtrirati rezultate prema željenom proizvodu. Sve povezane datoteke dostupne su na stranici proizvoda.