Jamstvo

Što da učinim ako ne mogu pronaći račun?

Ako želite upotrijebiti prava iz jamstva, obvezno poduzeću GROHE dostavite originalni račun za sve troškove. Ako ne možete pronaći račun, moguća je naplata troškova za potrebne usluge.

Proizvod je neispravan. Hoću li dobiti povrat novca?

Ako ste primili neispravan proizvod, obratite se našoj korisničkoj službi.

Što pokriva jamstvo poduzeća GROHE?

Uvjete našeg jamstva pronađite na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/warranty/

Koliko traje jamstveni rok na proizvode GROHE?

Jamstveni rok ovisi o kategoriji proizvoda. Uvjete našeg jamstva pronađite na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/warranty/

Traju li jamstveni rokovi posvuda jednako?

Jamstvo za proizvode jednako je u cijelom svijetu. Uvjete našeg jamstva pronađite na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/warranty/

Dajete li jamstvo na rezervne dijelove?

Jamstvo također obuhvaća rezervne dijelove. Jamstvo za proizvod ovisi o kategoriji proizvoda. Uvjete našeg jamstva pronađite na poveznici:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/warranty/