Podrška / kontakt

Kad je korisnička služba dostupna?

Radno vrijeme našeg korisničkog centra razlikuje se po regijama. Informacije o radnom vremenu u vašoj zemlji potražite na poveznici:

https://www.grohe.com/en/corporate/grohe-in-your-country.html

Kako da stupim u kontakt s korisničkom službom GROHE?

Korisničkoj službi Grohe možete se obratiti telefonom ili slanjem poruke putem našeg mrežnog obrasca. Samo posjetite odjeljak Kontakt.

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/contact/

Radi li vaša korisnička služba vikendom?

Naš terenski tim dostupan je samo radnim danom. U slučaju nužde obratite se jednom od naših stručnih partnera.

https://www.groheservis.eu/

Gdje mogu pronaći najbliži izložbeni salon GROHE?

Izložbeni saloni GROHE nalaze se u raznim regijama. Kako biste stupili u kontakt s predstavništvom GROHE u vašoj zemlji, kliknite na poveznicu:

https://www.grohe.hr/hr_hr/our-service/showrooms-installer/#/

Koliko se čeka na termin s korisničkom službom GROHE?

Dajemo sve od sebe da upite kupaca obradimo u najkraćem mogućem roku. Zbog velikog broja upita koje primamo, obrada vašeg zahtjeva ponekad može potrajati.

Tko obavlja montažu proizvoda koje kupim izravno od proizvođača?

To ovisi o tome gdje ste kupili proizvod. U načelu preporučujemo da popravak obavi jedan od naših stručnih partnera.

Gdje mogu preuzeti vodič za montažu konkretnog proizvoda?

Odaberite svoj proizvod na našoj internetskoj stranici. Sve povezane datoteke nalaze se na stranici konkretnog proizvoda ili u centru za preuzimanje.

Koliko traje postupak održavanja i popravka?

To ovisi o vrsti kvara. Postupak obično traje pet do 20 dana.